تهویه مطبوع نوین - فروش عمده کولرهای گازی با قیمت منصفانه

فروش ویژه انواع کولرهای گازی : اوجنرال-ال جی-هایسنس-جنرال-ایوولی-فوجی و .......................................................................... قبل از خرید و پرداخت هزینه های میلیونی، از اصلی بودن اسپلیت خود مطمئن باشید.

اوجنرال (Ogeneral)


کولر گازی و اجنرال در یک نگاه

شرکت اجنرال (OGENERAL) فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم های تهویه مطبوع، از سال 1963 آغاز نمود. (البته شایان ذکر است که در آن مقطع، شرکت اجنرال کولرهای گازی تولید خود را با برند تجاری فوجیتسو Fujitsu به بازار عرضه می کرد.)

اسپلیت ها و انواع مدل های کولر گازی اجنرال که چندین دهه است با برند (OGENERAL) شناخته می شوند، به عنوان یکی از باکیفیت ترین محصولات در زمینه کولرگازی و اسپلیت در جهان مورد توجه قرار گرفته اند.

با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا توصیه می کنیم این نوع کالاها را تنها از سایت های تخصصی و با سابقه ای که به صورت حرفه ای عرضه کننده این تجهیزات می باشند، خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره مند گردید، ثانیا کالای مناسب تر و با قیمت بهتری را تهیه نمایید و ثالثا ناگزیر به تعویض یا عودت کولر خریداری شده خود (تا 7 روز) نگردید، چرا که این روزها برخی سایت های غیرتخصصی که نه اطلاعات فنی دقیقی در این خصوص دارند و نه حتی دارای یک کارشناس و مشاور فروش تأسیسات می باشند، این تجهیزات را صرفا با دیدگاه فروش یک کالا، مثلا مانند فروش قهوه ساز 200000 تومانی که حتی آن را تا 400000 تومان می فروشند عرضه می نمایند!

کولر گازی اجنرال

استقبال از کولر گازی اجنرال در ایران

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال در کنار خوشنامی و تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

امروزه در ایران، کولر گازی اجنرال، به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولرگازی و اسپلیت شناخته می شود؛ دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول که ساخت ژاپن بوده و در تایلند مونتاژ می شود، باعث شده این کولر قیمت بالاتری نسبت دیگر محصولات مشابه داشته باشد.

آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی اجنرال بدانیم

به طور کلی شرکت اجنرال در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند، همچنین کمپرسور اکثر کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال از برند تکامسه آمریکا می باشد.

کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای اسکرال عمدتا در کولرهای گازی ایستاده با ظرفیت بالا استفاده می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.

همچنین گاز مبرّد استفاده شده در کولرهای گازی اجنرال معمولا از دو نوع R22 و R410 می باشد.

ظرفیت 12000 = 4/900/000 تومان

ظرفیت 24000 = 8/150/000 تومان

ظرفیت 30000 = 8/850/000 تومان

لطفابه مواردزیرتوجه فرمایید:

  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با شماره 09351337030تماس بگیرید.
  2. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  3. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  4. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.

در صورت خرید هر یک از محصولات، برای راهنمایی سایر کاربران، تجربیات خود را در همان صفحه به اشتراک بگذارید

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مشهد

انجام خدمت رسانی به شما عزیزان و قیمت منصفانه محصولات هدف ماست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما